الخميس، 24 أبريل 2008

الحلقة الخامسة من حلقة سارة وعمر

الحلقة الخامسه .. الحقوووو ساره وعمر راجعين من اسكندرية ورايحين على مصر عشان يكملو احلى واجمل شهر عسل .. الحلقات مليانه أثارة ومواقف مضحكه وأأأأأأأأأأه من الحب وسنينه ولا الغيرررررررره .. ههههههههه تعالو بسرعة نشوف ايه اللى حصل ؟؟؟؟؟ الحقلة الخامســــــة

بعد اسبوع من شهر العسل ورجوع سارة وعمر من الاسكندرية الى القاهرة حيث عش الزوجة


سارة..الحمد لله ان العربية فيها بنزين ترجعنا مصر بكرة ان شاء الله بس ربنا يستر والعربية ماتعطلش بينا فى الطريق الصحراوى ده ياحبيبى انا عرفة عربيتك كويس دى ياما بهدلتنى زق ايام الخطوبه ههههههه .. عمر.. بتتريقى ياسارة طب دى أحدث عربية موديل 1919 كفاية أنها من ايام ثورة عراااابى هههههههههه سارة .. حاجة تكسف بجد ....ربنا يستر,,,عمر. بس الحقيقة كان اسبوع يجنن كان نفسى يبقى شهر دول العزاب دول غلابة ياعم!!! قال ويقول لك محلاها عيشة الحرية !!! ده قصر ديل يا باشا ؟؟ ههههههههه

سارة .. أخيرا وصلنا بيتنا ياااااااااه كان مشوار جامد عمر.. بس الاحلى من كدة اننا قضينا اسبوع فى اسكندرية من الف ليلة !! مالك ياحبيتى شكلك تعبان من السفر سارة .. معلش يا عمر بجد تعبانة وعاوزة انام بدرى الظاهر ح اخد دور برد !!!

ااااااااه صباح الفل والياسمين على احلى ساره فى الدنيا كلها... ساره ؛ صباح النور ياحبيب قلبى يا أغلى من نور عنيا عمر .. ااااااااااالله طالعة منك حلوه قوووى ياسلام احلى حاجه إن الواحد ينام ويصحى على صوت حبيبة ياسلام أنا شكلى لسه بحلم؟؟ ساره.. حلم ايه ياعمرى انا معاك جمبك شيفاك وحساك .. عمر .. سيدى ياسيدى على الدلع ماشى ياست الكل .. اللمهم أنا رايح مشوار صغير وراجع تانى عايزه اى حاجه اجبهالك معايا وانا جاى ؟؟ سارة .. لاياحبيبى أنا عايزه سلامتك وترجع بألف سلامة وخلى بالك من نفسك هااااااا؟لا الله الا الله حبيبى .. عمر .. سيدنا محمد رسول الله
ساره ..اخيرا عمر مشى وراح المشوار بتاعه قدامى حوالى 3 ساعات علشان أرتب أجمل ليلة ح يعيشها فى عمره ... رتبت الشنط بسرعة جدا وكلمت حلوانى مشهور فى اسكندرية لأؤكد حجز تورتة حجزتها من امس على شكل قلب احمر ومكتوب عليها اسمينا انا وعمر وعليها كلمة ( الى حبيبى ....أحبك !) ...
و دخلت الحمام وأخذت شاور سريع ... و مليت البانيو بمياه ساخنه ورغاوى صابون منعشة عشان عمر لما يجى ونثرت فوق المياة مجموعة من القلوب الحمراء الطافية .. وكتبت على مراية الحمام بالروج بخط صغير ( كان أجمل اسبوع عسل فى العالم يا حبيبى ...)

أيه ده ؟؟؟؟ ده صوت عمر بيفتح البااااااااااااااااب !!

أنا جرى بسرعة استخبى .. هــــــــس .. سكوت تام !!

عمر.. مش ممكن ... الله الله لا يمكن انا اكيد فى حلم ... سارة انتى فين ؟ ايه التورتة الرهيبة دى ؟ يااااااااااااااه ده انا حاسس انى ملك .... ساااااااااارة ...وايه الكروت اللى على الارض دى ؟ اول واحد مكتوب فيه ( ... لو كنت بتدور على اتبع الاسهم !!) ااااه ده فيه اسهم بالورود على الارض كمان ايه الرقة دى ؟ ... واللى بعده مكتوب عليه ( حد يمشى ورا الاسهم برضه ؟ امشى ورا قلبك يا حبيبى وانت تلاقينى ..!! )
بجد بحبك يا سارة ... انتى فين يا حبيبتى ... اكيد هنا فى اودتنا وكمان كارت على باب الحجرة مكتوب عليه
( انا باعشق احلى رجل فى الدنيا ... هو انت )

وفتحت الحجرة لأجد سارة تنتظرنى فى أجمل صورة ممكن ان اتخيلها .. أميرة نائمة وسط الشموع والورود ... هل ممكن ان ترضى زوجة رجلها وتسعده بهذا الشكل الا زوجتى الرائعة .... وسكت شهريار هذه المرة عن الكلام المباح !!!!!!!!!!!!!!!!

تحياتى سفير الغرام .. هيثم رضا

ليست هناك تعليقات: